Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ο Μίμης εξομολογείται …

Μίμης ....
«Ο πατέρας μου ήταν τσαγκάρης και κηπουρός...
Τα μαθηματικά ήταν η φυγή μου από τη φτώχεια..
Στο χωριό μου γυρίστηκε ο Χριστός Ξανασταυρώνεται...
Η μάνα μου ήταν μοδίστρα.
Έπαιζα μπάλα, έκανα πλάκες αλλά δούλευα, συμμετείχα στη φτώχεια μας.
Η δικτατορία άλλαξε τη ζωή μου..
Το μόνο καλό που έχει η καμπύλη των πιθανοτήτων είναι ότι μοιάζει με γυναικείο στήθος..
Θα  μείνω μόνιμα στην Κρήτη, εκεί θέλω να με θάψουν.
Άγρια μάνα η Κρήτη, την αγαπώ αλλά τη φοβούμαι κιόλας..
Έχω μελετήσει τον γυναικείο εγκέφαλο, έχει μικρές αλλά πολύτιμες διαφορές με τους άντρες..
Είπα στην Άντα Παπανδρέου: «Εσένα ο άντρας σου είναι ψηλός και όμορφος, εγώ για να ρίξω μια γυναίκα σαν εσένα πρέπει να κάνω τελετή μαύρης μαγείας»
Στον Σαμαρά του είπα: «Κατουράς στη θάλασσα, θα το βρεις στο αλάτι».
Είμαι θρησκευόμενος και γίναμε φίλοι με τον Χριστόδουλο, και ψάλλω και τραγουδάω..
Το Υπερμάχω είναι η βάση των πάντων.»
………..
Εεέι σι έχις ξιφίγι ντιπ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.