Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

«Αν ήμουν εγώ εκεί θα τον πλάκωνα»

"Η επίθεση Κασιδιάρη είναι η επιτομή της κατάντιας του πολιτικού συστήματος", είπε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι "είναι ντροπή για όλους μας".
"Ένας άνθρωπος που χειροδικεί δεν μπορεί να είναι συνομιλητής", συμπλήρωσε.
Αναφερόμενη στη Χρυσή Αυγή, συνέχισε χαρακτηριστικά.
"Οι Χρυσαυγίτες έχουν δικό τους τρόπο να διαφεύγουν δεν είναι η πρώτη φορά. Στην Ελλάδα που γέννησε τον πολιτισμό δεν νοούνται αυτά τα πράγματα. Ποιος είσαι εσύ που τολμάς να σηκώσεις χέρι σε μια γυναίκα;".
"Τα μέλη της Χρυσής Αυγής είναι μπράβοι και φασιστοειδή.
Για να γίνεις φασίστας πρέπει να έχεις πολιτισμικό κενό.
Όταν έβλεπα την εικόνα σήμερα το πρωί σκέφτηκα ότι θα τον είχα πλακώσει.
Εγώ δεν έχω την ψυχραιμία του Μητσοτάκη.
Αν ήμουν εγώ θα τον είχα πλακώσει", είπε χαρακτηριστικά, η γενναία Ζήνα, συγγνώμη … Ντόρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.