Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

«Είμαι έτοιμος για συνεργασία με τη Νέα Δημοκρατία» δηλώνει ο Γιώργος…

Την επιθυμία του να συνεργαστεί με τη Νέα Δημοκρατία και τον κ. Αντώνη Σαμαρά εξέφρασε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, κ. Γιώργος Καρατζαφέρης.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Καρατζαφέρης διευκρίνισε ότι «δεν συζητάμε για επιστροφή στη Νέα Δημοκρατία. Μιλάμε για συλλειτουργία αλλαγής πολιτικής. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν κερδίζει γιατί είναι καλός. Κερδίζει γιατί γίνονται αλλεπάλληλα λάθη πολιτική. Βοηθάω για να αλλάξουμε πολιτική. Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια. Είμαι ανοιχτός για συνεργασία στα πλαίσια αλλαγής πολιτικής. Είμαι εκεί που ήμουν το 2012 όταν αποχώρησα. Το ναι σε όλα έφερε την πολιτική εκεί που είναι».

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ σημείωσε παράλληλα ότι «πρέπει να αλλάξουμε πολιτική για να μείνει ο τόπος όρθιος και να μείνει στην αστική δημοκρατία και να μην περάσουμε σε διάφορες μορφές προλεταριάτου».

Για την Ελλάδα και την καρέκλα ρε γαμ….!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.