Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

O νέος Δεσπότης Ιωαννίνων

Η Μητρόπολη Ιωαννίνων έχει καθαρά και μόνο οικονομικό  ενδιαφέρον!
Τα χρήματα που διαχειρίζεται ο Δεσπότης Ιωαννίνων θα πρέπει να είναι αρκετά.
Είναι πολλά τα αργύρια αγαπητοί μου!
Ακούω για παρασκήνιο και λέω «Κύριε Ελέησον»
Δεν υπάρχει φαντάζομαι να πιστεύει ότι θα «εκλεγεί» ένας τυχαίος Δεσπότης και μάλλον θα είναι κάποιος στενός συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, πιθανόν ο Μάχιμος.
Μου προκαλεί πρώτα μεγάλη απορία γιατί δεν δέχεται να έρθει στα Γιάννενα ο Ιερόθεος που έχει και καταγωγή από την πόλη και είναι και ανιψιός του Δεσπότη Βλάχου;
Τι είναι αυτό που δεν τον αφήνει να έρθει εκεί;
Μήπως γνωρίζει την κατάσταση και σου λέει άστο καλύτερα;
Δεν γνωρίζουν εκεί στα Γιάννενα οι πολιτικοί άρχοντες ότι δεν υπάρχει περίπτωση να εκλεγεί κάποιος με καταγωγή από την Ήπειρο;
Τι τις ήθελαν τις επιστολές προς τον Ιερώνυμο;
Δεν αρκεί να έχει κάποιος καταγωγή από την Ήπειρο για να εκλεγεί Δεσπότης.
Άλλα είναι τα κριτήρια!
Ο καθένας μπορεί να σκεφτεί σχετικά με το έργο που κάνει η Μητρόπολη σχετικά με τα συσσίτια.
Γιατί θα μου πει κάποιος δεν κάνει έργο η Μητρόπολη;
Το έργο που κάνει είναι το εξής:
Συγκεντρώνει τα χρήματα, δωρεές από πολίτες που έχουν την δυνατότητα να βοηθήσουν, καθώς και δωρεές από Σουπερ Μάρκετ και εταιρείες τροφίμων.
Κοιτάξτε να σας πω.
Όποιον και να βάζαμε να κάνει μια διαχείριση για τα παραπάνω να είστε σίγουροι ότι θα έκανε και το έκανε σωστά.
Και μη μου πει κάποιος ότι το μισθός του ο Δεσπότης τον δίνει για τα συσσίτια;
Αλήθεια ας μου εξηγήσει κάποιος τι τον θέλει τι μισθό ο Δεσπότης;
Θα μου πει κάποιος ότι έχει ίσως ακούσει για κάποιον Δεσπότη ότι έδωσε ένα μισθό μια φορά σε αγορά τροφίμων;
Και δεν είναι μόνο οι Δεσποτάδες.
Είναι οι Αρχιμανδρίτες.
Αλήθεια!
Τι τους θέλουν τους μισθούς;
Για το ενοίκιο ή μήπως για τα έξοδα της οικογενείας τους;
Και πάλι η άποψή μου είναι ότι η Μητρόπολη έχει τεράστιο οικονομικό ενδιαφέρον!
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Κ. Μ.                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.