Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Ναι στον Πολιτισμό, ναι στην διαφάνεια

Ήμουν παρόν (από τις δυο τρεις φορές που έχω πάει) στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την επιχορήγηση των Πολιτιστικών Συλλόγων της περιοχής μας.
Προσωπικά είμαι θετικός στις σχετικές χρηματοδοτήσεις και ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι «ενεργό» μέλος κανενός συλλόγου.
Το καλοκαίρι που μας πέρασε έτυχα σε μια συζήτηση σε καφενείο του Παρακαλάμου, με θέμα γενικά και αόριστα τους διάφορους συλλόγους (πολιτιστικούς-Αθλητικούς) που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Τα σχόλια από τους συνομιλητές δεν ήταν και τα καλύτερα.
Όλο υπονοούμενα, μισόλογα και σπόντες για αδιαφάνεια, ανεξέλεγκτη κατασπατάληση των επιχορηγήσεων και των εσόδων από μουσικές βραδιές και χορούς, χωρίς ενημέρωση των συγχωριανών και πολύ φοβάμαι και της Δημοτικής Αρχής.
Αναρωτιέμαι, είναι πολύ δύσκολο μετά την ολοκλήρωση κάποιων εκδηλώσεων να εκδίδεται ένα αναλυτικό δελτίο σχετικά με τα έσοδα και τα έξοδα σφραγισμένο από τον πρόεδρο του Συλλόγου  και να αναρτάται σε δυο τρία σημεία του χωριού;
Πολύ φοβάμαι ότι οι σύλλογοι δεν κάνουν ούτε συγκεντρωτικό απολογισμό στο τέλος κάθε χρονιάς.
Πιστεύω ότι αν τα παραπάνω συμβαίνουν πραγματικά (πράγμα που δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω)  ήρθε η ώρα να σταματήσουν.
Αρμόδιος να βάλει τα πράγματα στην θέση τους είναι μόνον ο κ. Δήμαρχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.