Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Βλέπει το μέλλον!

Διάβασα για το δάνειο που πρόκειται να πάρει ο δήμος, και με δάκρυα χαράς αλλά και αγαλλίασης ανέγνωσα την "προφητεία" του μελλοντολόγου (ω συγγνώμη, λάθος) του μελλοντικού δήμαρχου, Ιωάννη του αντι-καψάλη.

Τα λόγια είναι περιττά.

Η μετα-καψάλη εποχή με το βλέμμα στραμμένο προς αυτήν, είναι γεγονός.

Δεν είναι κακό να έχει κάνεις φαντασίωση, αλλά δεν συμβαδίζει με την επιθυμία του να γίνει κάνεις δήμαρχος.

Τι να κάνω και γω!

Μόλις διάβασα για την μετα-καψάλη εποχή φανερά πανικόβλητος έτρεξα σε μια γνωστή μου στα Γιάννενα και μου ρίξε τα χαρτιά.

Ευτυχώς πουθενά δεν είδε  να εκλεγεί κάποιος άλλος, στη θέση του δημάρχου … και για να το κάνω ακόμα πιο σίγουρο πήγα και σε μια θεια μου να μου πει τον καφέ.

Εκεί πλέον τα πράγματα ήταν ολοφάνερα.

Να μου το θυμηθείτε.

Δήμαρχος θα ξαναείναι ο Κώστας!

Πείτε το σας παρακαλώ, αν το διαβάσει κάποιος από την παράταξη, στον Ιωάννη τον αντι-καψάλη.

Να μην λέτε μετά ότι δεν σας το είπα.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.