Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

O Λαγός και το Λιοντάρι

Σάββατο ... και λέω να χαλαρώσουμε με ένα ανεκδοτάκι!
……
Ένας Λαγός είχε την παράξενη συνήθεια να ρεμβάζει πάνω στο blog του … συγγνώμη  σ΄ ένα δένδρο.
Η συμπεριφορά του παραξένευε τα άλλα ζώα που τον ρωτούσαν τι κάνει εκεί πάνω.
Πέρναγε η αρκούδα;
-Τι κάνεις Λαγέ εκεί πάνω;
-«Ε! ...τι να κάνω αρκούδα μου; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου κι άμα μου κάνει κέφι, "π…ω" και το Λιοντάρι!»
Η Αρκούδα φρίκαρε, αλλά δεν είπε τίποτα...
Ο Λαγός όμως το χαβά του :
Όποιο ζώο πέρναγε και τον ρωτούσε , έλεγε το ποίημα του ....
«Τρώω το χορταράκι μου , πίνω το γάργαρο νεράκι μου, έ!.. κι άμα μερακλωθώ, "π…ω" και το Λιοντάρι!»
Βεβαίως ο απόηχος αυτής της αήθους συμπεριφορά δεν άργησε να φθάσει και στα αυτιά του Βασιλιά της ζούγκλας!
Μια και δύο λοιπόν πάει και βρίσκει το Λαγό....
-Τι κάνεις Λαγέ εκεί πάνω;
-«Τι να κάνω Βασιλιά μου; Τρώω το χορταράκι μου, πίνω το γάργαρο νεράκι μου, έ! ... λέμε και καμιά μ…..α να περάσει η ώρα!»

…. κι όποιος αντέξει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.