Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

ΕΥΚΑΙΡΙΑ: Οι ξαπλώστρες 90 ευρώ, το κομμωτήριο 600 ευρώ!

Η Μύκονος, το νησί των ανέμων, είναι γνωστή για τον κοσμοπολίτικο αέρα της, καθώς είναι διεθνής προορισμός, αλλά και για τις ‘άπιαστες’ τιμές της.
Οι ιδιοκτήτες των beach bars, εστιατορίων, καταστημάτων, ακινήτων εκμετάλλευσης και όχι μόνο συνεχώς βρίσκουν τρόπους να ανανεώσουν τις ιδιοκτησίες τους, στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν τα high standards, την ποιότητα και το μοναδικό τους χαρακτήρα.
Έχει αποδειχθεί ότι αυτή η στρατηγική πετυχαίνει κάθε σεζόν καθώς προσελκύει κόσμο από όλες τις μεριές της γης, κι ενώ η ποιότητα και η εξυπηρέτηση έχουν παραμείνει σε σταθερά υψηλό επίπεδο σε όλες τις υπηρεσίες, το μόνο που δεν έχει παραμείνει σταθερό είναι οι τιμές, οι οποίες αυξάνονται κάθε χρόνο χωρίς σταματημό.

Το πρωτοπόρο beach bar-restaurant Nammos της παραλίας Ψαρρού είναι ένας παγκόσμιος προορισμός, γνωστός για την καταπληκτική ποιότητα και τις exclusive υπηρεσίες που προσφέρει. Κάθε χρόνο, οι υπηρεσίες της παραλίας και το εστιατόριο ανανεώνονται, και η φετινή σεζόν δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι ιδιοκτήτες επένδυσαν σε ξαπλώστρες από το Κόμο  αξίας 5.000 ευρώ και σε ομπρέλες Tuuci εισαγωγής από το Μαϊάμι, αξίας 1.200 ευρώ. Επόμενο είναι οι τιμές που πληρώνουν οι πελάτες στην παραλία να αυξηθούν, όπως και έχουν, στα 90 ευρώ ανά δύο ξαπλώστρες και μία ομπρέλα. Επίσης, άνοιξε στο Nammos το κομμωτήριο της διάσημης Λονδρέζικης αλυσίδας “Neville hair and beauty”, η οποία προσελκύει αντίστοιχο ‘a-list’ κοινό με αυτό της υπόλοιπης παραλίας. Το κόστος για ένα απλό χτένισμα ξεκινά από 70 ευρώ (αν έχεις κοντά μαλλιά), το κόστος της βαφής αρχίζει από 100 ευρώ και για ανταύγειες από 280 ευρώ, ενώ υπάρχει και μια ειδική τεχνική κουρέματος που φτάνει στα 600 ευρώ!
Η μεριά του Rakkan, Καλό Λιβάδι
Άλλες παραλίες όπως το Καλό Λιβάδι, η Αγία Άννα, η Λια καθώς και ο Πάνορμος με ένα ευρωπαϊκού επιπέδου εστιατόριο και lounge έχουν ανεβάσει το επίπεδο και την υποδομή των παραλιών τους περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Στο Καλό Λιβάδι, πέρα από το γνωστό beach bar-restaurant Solymar, άνοιξε και το εστιατόριο Rakkan της Αθηναϊκής αλυσίδας, προσφέροντας τις υπηρεσίες του και στην διάσημη παραλία, χρεώνοντας 50 ευρώ τις δύο ξαπλώστρες με την ομπρέλα.
Καθώς ανεβαίνει το βιοτικό επίπεδο του νησιού ανεβαίνουν και οι τιμές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πλέον να μπορούν με μεγαλύτερη ευκολία να επισκέπτονται τη Μύκονο μόνο εύποροι τουρίστες και ένας πολύ περιορισμένος αριθμός Ελλήνων. Ακόμα και για τους ιδιοκτήτες ακινήτων γίνεται πλέον πολύ δύσκολα οικονομικά η ζωή και αναγκάζονται να περνούν λιγότερες μέρες στο νησί. Αυτό είναι ξεκάθαρο, αφού τo Παρασκευοσαββατοκύριακo που ακολούθησε αυτό του Αγίου Πνεύματος η κίνηση στο νησί ήταν αρκετά πεσμένη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.